2009. szeptember 18., péntek

Elisabeth

Megengedte. *-* Imádom. Elisabeth. Jön. Hamarosan. *-* Annyira féltem tőle, ezért is volt az, hogy anno volt az a kavar, és Floisse Jack húga lett. Majd ugye utána megint egy nagy kavar, melyre azóta is pontpontpontozok azért, de mindegy, nem érdekel, jó lett ez is, de a legjobb az Elisabeth lesz akkor is. *-*
Fejbe lettem vágva egyetemi jogkönyvvel. Vastag, meg minden, de én akkor is tudom, hogy szerelmes belém, szóval hehe, én mindent tudok, és nem tudod előlem eltitkolni. Végül is így belegondolva, bennem mit nem lehet szeretni? Még én is szerelmes vagyok magamba, de te akkor is jobban szeretsz engem, mint én magam, ez pedig nagyon nagy szó. :P
Tudom, hogy ez most egy ömlesztett hülyeség, de le vagyok fáradva, szóval nem is kell tőlem nagy prózai ok-okozati művet várni, melyben kifejtem, hogy ez a legeslegszebb világ, mely csak lehet. Igen, Candide olvasónaplót kellett írnom tegnap, vagyis rövid tartalomleírást, ennek a hatását, illetve a nyomait még mindig érzem. Ráadásul ma azt vettük. Annyira nem rossz. Szigorúan röviden, persze.
Nyávoghatnék, de ha már vidám a hozzászólás, nem rontom el semmivel. Hiszen Elisabeth. *-* Chris *-*
Ari éppen szüreten van, szenved szegénykém. :-\ Én meg holnap megyek születésnapra a tolvajomhoz. Vagyis nem oda, de a szomszédjába, mamához, aki tud a dologról, szóval majd mondom neki, hogyha hideg vagyok, csakis emiatt van. De mamát szeretjük, és nem mutathatom ki, hogy mennyire gyűlölöm az unokatestvéremet, az unokáját, azért, amit velem tett kétszer. Rohadna le a keze.
Amy Németországban van. Hiányzik. De biztos jól érzi magát, és ez tartja bennem a lelket.
A bestiatan pocsék volt, de Chris és Nath elvoltak, az óra elején, illetve magukban is elszórakoztak.
Hiányzik Faith. Nagyon.
Talán ennyi... Majd részletes leírás még készül minden egyébről, ami esetleg homályos, de nem rontom el a bejegyzés hangulatát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése